8:55 AM

Melepas

Posted by ridslife


Aku nak story satu cite kat semua tentang frust nyer aku pada 1 Mac lepas. Masa sem lepas aku ade g perak. Nak dijadikan cite aku g Perak g kenduri kawin sepupu aku. Aku dengan family aku naik kete Honda Civic kwan ayah aku nyer kereta. Kete ayah aku ni bila nak jln jauh cikit ade la ragamnyer mcm2 nak rosak air cond la, tangki air rosak la mcm2 lg. Syok la dapat bawak kete tu. Kalo dapat beli kan bagus kete ni... Tapi pada 1 Mac lepas kawan ayah aku ni telah menjual kereta tersebut dengan harga yang cukup MURAH RM15,000 shj. Terkejut x? Kalo la ayah aku tahu yang dia nak jual kete tu mmg cmfm ayah dah beli. Masa dia jual kete tu ayah x tahu dan dia berda dalam masalah kewangan yang cukup meruncingkan. Alahai... melepas ayah nak memiliki kereta idamannya. Bayangkanlah Honda yang cukup gah dijual dengan harga RM15,000 je. Kalo ayah dapat beli kete Honda tu aku akan dapat kete ayah yang lama tu. Tapi nak wat cmne kan.. X de rezeki. Emmm.... Aku dah keje nnti siap la Honda Civic kau akan jadi milik aku... Wait and see. My dream will come true

0 comments:

Post a Comment