3:41 PM

Berhati-hati...

Posted by ridslife

Setelah habis kelas IM pagi tadi, aku menghantar segala asiment2 yang terakhir iaitu Marcom dengan Sales. Setelah selesai semua urusan, aku pun blk. Dalam perjalanan pulang, tiba2 hujan turun dengan sangat lebat. Memang habis basah lencun baju aku. Nak wat cmne x kan nak berhenti di tgh2 hutan. Aku tetap meneruskan perjalanan dengan membawa motorku dengan penuh berhati hati. Setakat 40 km/j je aku bwk... slow kan? Kalo laju cmfm memang x nmpk jalan la. Apabila tiba di suatu selekoh berhampiran dengan G. Ledang, tiba2 aku ternampak seperti bongkah yang sangat besar di tengah2 jalan. Bila aku semakin menghampiri bongkah tersebut, rupa2 nyer sebuah van telah terbalik di tengah2 jalan raya. Terdapat beberapa anggota polis yang mengawal lalu lintas di situ bagi mengelakkan penguna jalan raya yang lain turut mengalami kemalangan kerana pada ketika itu, hujan turun dengan sangat lebat. Dalam van tersebut, terdapat seorang lelaki yang sedang berlumuran darah. Yang jelas dapat dilihat pada tangannnya yang berlumuran darah. Aku rasa kemalangan tersebut baru je berlaku dan akibat jalan yang licin menyebabkan dia x dapat mengawal van tersebut... Aku tetap meneruskan perjalananku walaupun dalam keadaan hujan dengan penuh berhati-hati.

1 comments:

BANDARQ said...

Suka uang? Suka game? Mau bonus?
Buruan join ke CrownQQ Agen DominoQQ BandarQ dan Domino99 Online Terbesar
Bonus Rollingan 0.5% setiap senin
Bonus Refferal 20% seumur hidup
Lumayan loh bisa nambah penghasilan ^_^
WHATSAPP : +6287771354805
LINE : CS CROWNQQ

Menyediakan Deposit Pulsa Telkomsel, OVO, DANA, GOPAY, & LINK AJA

Info Lebih lanjut Kunjungi :
CrownQQ
Daftar CrownQQ

BACA JUGA BLOGSPORT KAMI:
makotacrownqq
Tips & Trik
Jendela Dunia
Berita dan Info Dunia

Post a Comment