11:22 AM

Demam Bermula

Posted by ridslife

Agak-agak korang ape yang aku maksudkan dengan demam ni? Aku akan kategorikan demam ni kepada 2 iaitu demam nak wat asiment dan demam betul2 bab skrang ni musim hujan. Lambakan asiment yang melanda skrang ni betul2 membuatkan aku nak demam. Asiment Sales, IM, Channel, Marcom BEL dan CTU. Nasib baik aku dah ade yang start awal2 x de la tertekan sangat. Melalui tekanan ini la mengajar aku mcm mane nak mematangkan diri ku ini supaya lebih menghargai masa. Sambil aku menulis membuat blog ni aku juga sedang mencari maklumat tentang IM nak wat Web. Poning kepalo den ni ha. Salah c'kit wat navigation berterabur semua web tu.

Satu lagi fenomena yang berlaku sekarang ni tiap2 hari hujan je. Kalo x pagi ptg yg hujan, kalo x ptg pagi yg hujan. Riso gak aku tiap2 hari hujan. Nak g kelas ke blk kelas ke basah kena hujan. Minggu lepas je tiap2 hari aku blk kelas je basah lencun baju. Nak wat cmne, redha je. Sampaikan beg terpaksa dibuang kerana dakwat pen tertumpah dan membasahi beg itu. X leh wat ape la. La ni tiap2 kali sblm tido asiment membelenggu diriku.

0 comments:

Post a Comment