11:30 AM

Aku Dan Masa Depan

Posted by ridslife


Di sini aku akan menceritakan serba sedikit tentang rancangan masa depan. Ape yang nak aku capai, ape yang aku kejar2 kan selama ini dan ape cite2 aku. Setiap orang mempunyai impian dan cita2 begitu juga aku.

Perancanganku:
1. Apply kerja kat Jcorp
2. Cuba menjawat jawatan setinggi yang boleh + gaji yang tinggi
3. Memenangi Anugerah Pekerja Tahunan Terbaik.
4. Memiliki sebuah kereta (HONDA CIVIC @ BMW)
5. Membeli sebuah rumah
6. Memiliki sebuah keluarga yang bahagia.
7. Membuka perniagaan sendiri berdasarkan pengalaman yang ada. (Kedai Buku)

Untuk mencapai semua cita2 itu, aku akan berusaha sebaik mungkin bagi merealisasikannya. Impian aku ini bukannya angan2 kosong tapi melalui angan2 inilah ia akan membuka peluang kepada ku untuk membina masa depan yang cemerlang. Aku akan melengkapkan diriku dengan ilmu agar cita2 ku tercapai.

Cepat @ lmbt aku mencapai cita2 itu bergantung kepada usaha aku. Aku akan memberikan yang terbaik terhadap semua kerja yang aku lakukan. Aku bakal menjadikan impian ku ini sebagai sebuah realiti yang bakal mengubah hidupku selama ini.

" Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan "
" Kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya "

2 comments:

fArlEeya said...

kene bodek lebih nie. Yelah bakal orang kaya...

tomato said...

wawawa...bongek nye kama...hahah..

Post a Comment