10:59 PM

Pening...Pening...Nak wat pe ari ni?

Posted by ridslife


Hari ni bila aku bangkit dari tidur terus teringat nak baca sales maklum la ari Selasa ni ade kuiz... Tapi apa kan daya semua itu hanya angan belaka. Aku mulakan ari aku ni dengan membuat asiment ctu berdasarkan kepada maklumat yang telah aku cari. Banyak la gak maklumat yang aku dapat cari. Setelah bertungkus lumus menyiapkan asiment tersebut akhirnya pada jam 9 malam selesai sudah kerja itu. Alhamdulillah. Walaupun sibuk aku wat asiment, namun sempat gak la aku g pasar malam. Pelbagai ragam manusia yang aku dapat lihat. Antaranya ialah cakap kuat-kuat kat tengah jalan, situasi tawar-menawar, rambang mata dan pelbagai lagi. Sesudah siap asiment aku meneruskan keje aku dengan mengarang blog ni. Esok hari last aku bangun lambat mane x nyer ari Isnin dah start kelas semula. Sedihnye. Esok genap 7 cerita yang aku wat kat blog nie. See u tomorrow for the last topic.

0 comments:

Post a Comment