8:53 PM

Banyak Kerja Nak Buat.....

Posted by ridslife


Pelbagai asiment yang aku nak wat minggu nie... Fuh.. bnyk asiment yang nak dihantar dalam masa terdekat ni.... Adoyai... Takpe, aku x kisah aku akan sedaya upaya untuk siapkan asiment2 nie. Antara asiment yang menjadi keutamaan aku sekarang ini ialah Sales yang hendak dihantar pada hari Selasa. Channel lg yg nak dibuat. Cari maklumat Marcom lg untuk group asiment. Aku akan cuba sedaya upaya menyiapkannya.


Sambil menulis blog nie aku sedang mencari maklumat untuk buat asiment Channel iaitu company analysis. Bersepah-sepah maklumat yang aku dapat terpaksa disusun semula. X kisah la janji aku x tangguh keje itu yang paling penting. Gunakan masa semaksimum mungkin bab masa itu emas.

Nak kena tambah cite lagi nie mcm c'kit sgt je. Takpe esok la aku wat cite lagi yang TERMANTOP punya. Badan penat sangat nie agaknya bawak motor laju sgt td dah mcm Vallentino Rossi da... haha...

" Hargailah Masa Yang Diberikan oleh ALLAH Kepada Semua Umat Manusia di Dunia ini Kerana Masa Yang Berlalu Tidak Akan Berulang Kembali "

" 24 Jam Diberikan Sama Rata Kepada Setiap Orang Dan Ianya Tidak Akan Bertambah Atau Berkurang "

1 comments:

fArlEeya said...

mantop seh ayat. Anak sape nie? nanti i undi u ok??

Post a Comment